Tři choreografie, šestero kostýmů, mnoho hodin práce a pouhé dvě představení.
MÁJ
Na námět stejnojmené básně od Karla Jaromíra Erbena
Choreografie: Gregor Giselbrecht
Kostým pro Jarmilu je inspirován starou tuperskou keramikou. Námět se opírá o hledání podobností keramiky s obrazem ženy. Zakulacený džbán například připomíná oblost ženské postavy, pevost a křehkost materiálu zase emoce a kruhový tvar talířku roztočenou sukni. Barevné ornamenty středových částí dotváří celkový dojem ženské zdobnosti.
Sukně kostýmu je ušita z jemné viskózy a ručně barvena tmavě modrou barvou. Originálně vyšitý opasek je přišit k sukni a dává tak vyniknout autorskému ornamentu, který je inspirován tuperkou růží. Spodní šaty, jsou čistě bílé.
"Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne"
Byl pozdní večer – první máj –
večerní máj – byl lásky čas.
Za růžového večera
pod dubem sličná děva sedí,
se skály v břehu jezera
daleko přes jezero hledí.
To se jí modro k nohoum vine,
dále zeleně zakvítá,
vzdy zeleněji prosvítá,
až v dálce v bledé jasno splyne.
BOSQUES VÍA TEMPERLE
choreografie: Anita Glosová a Kateřina Nováčková
"Krátký náhled do našich životů a jak naše partnerské vztahy ovlivnily vztah mezi námi a k sobě samým. Na choreografii i na interpretaci se podílíme společně. Spolupráce vyplynula z našeho dlouholetého přátelství a z touhy stát znovu na jednom jevišti. Nejedná se o náš první tvůrčí projekt, ale poprvé prezentovaný v rámci dramaturgie NdB. " A.G., K.N.
Celý kostým je ušit z pružné viskózy. Kalhoty mají originální zavinovací střih a halenka dvojitou vrstu látky. Dolní vrstva je na tělo a horní volná, dotvářející pohyb.
Na bílé plátno pestrými barvami.
Malujeme šrámy, co nás poznamenají.
Zraňují nás ti, do kterých jsme se bezmezně zamilovali.
Ti. kteří, hledají své vlastní sny, Ti najivní i Ti nevěrní.
Zraňujeme sami Sebe.
Rosteme, barvíme se
TEATRO
Choreografie: Carolina Isah
„O vztazích mezi ženami – jak milujeme pomluvy, jak dokážeme být soutěživé, a to hlavně, když se mezi nás připlete muž."
Tři tylové sukně, hodně trpělivosti, hodně látky všude kolem
P.